24 feb. 2007

24 februari 2007

Pappret är wild asparagus (gillar). Blom-stämpeln är från Format, tack Petraso. Pojken är från Magnolia, tack Hjördis. Färglagd med chalks. Bandet köpte jag förra året på vårmässan i Partille, kommer inte ihåg från vilka. Och taggsen, siffrorna och texten har jag gjort själv.

Jag satt och gjorde kortet igår kväll, fast man inte tror det så tar det sin tid. Min mans syster, Annas man skall få det imorgon på hans födelsedag. Hoppas han gillar det.

I dag har det varit simskola för barnen, som vanligt. Sedan var vi hos faster Anna. Johan hjälpte dom att bila ner deras skorsten och vi fixade mat....pizza! -Men det är gott.

Snart börjar Melodifestivalen och då är man fastklistrad framför tv:))

Så ha det så gott och tack för att du titta in!

kRAM

5 kommentarer:

Petraso sa...

underbart kort Rossanna!
Kul att du har börjat en blogg!

Måste bara rätta dig lite... blomman från Format och pojken från Magnolia...inte lätt att hålla reda på men jag är ju nästan profisionell shoppar......

Du är publicerad på stämpelhusets hemsida... jag tog mig friheten att vidarebefodra dit kort.

Rossanna sa...

Bra, Petra, Du e en pärla!
Du kommer nog att få rätta mig fler gånger....haha. Se om jag kan uppdatera detta. Jag e inte så duktig på bloggen. kRAM

Camilla sa...

Klart han kommer gilla det...det är ju superfint!

Käckt att klippa bort tjejen på stämpeln, det ser ju ut som han luktar på blomman!

Kram

Karma sa...

Jättefint kort Rossanna, självklart att han gillar detta, härliga färger! kram

Rossanna sa...

Tack vad gulliga ni e! Kram