14 apr. 2007

14 april; vad tiden går fort!


Hej, nu var det ett tag sedan jag skrev (igen).
Tiden går så fort. Jag gjorde dessa kort fram till förra helgen men sen dess har det inte blivit något mer.

Stämpel har jag lånat från format. Blommorna är utstansade med stansar jag köpte på sista stämpel mässan på svenska mässan i Göteborg. Blev ganska nöjd.

Påsk kort jag gjorde till mamma. Stämpel kom med i ett fynd inköp på partille mässan för något år sedan, tror att det är inky wings. Gillade det inte direkt men tycker att den blev ok uppstämplat.
Hejssvejs!!

3 kommentarer:

Karma sa...

Kul att du skriver igen Rossanna! Underbara kort du gjort, det blå med kronan är ju Superfint. Hoppas allt är bra, kram på dig! Malin

Petraso sa...

super kul att se vad du pysslat med Super fint!
Har haft Anne här hon har dina kuvert och påsar... Ska bli kul att pyssla i hop nästa vecka...lånar jag gärna din sittande magnolia och min favis skalle hi hi....

Rossanna sa...

Sittande magnolia? Har jag en sån...??