28 aug. 2007

28 augusti 2007

Hej på er!
Först vill jag tacka alla för dem gulliga kommentarerna. Ni är så gulliga! Och jag blir så glad:)))
Jag har fastnat för TRADERA!!! Jag kan inte slita mig. Först tittade jag bara sedan började jag lägga lite bud. Och så har jag vunnit några och förlorat några. Visst är det roligt men risken är att man tappar helt uppfattning av vad sakerna kostar och det tar massa onödig tid. Det är ju inte så att man igentligen MÅSTE ha. Bättre att köpa det man vill och göra det man vill.
Jag har lovar mig själv inte bli beroende. Tokigt det kan bli?!
Oj, nu har klockan blivit mycket igen och jag måste jag gå och förbereda för imorgon.... Tittar i era bloggar imorgon, girls!
Kram kram Rossanna

4 kommentarer:

Karma sa...

Ja, det är kul med tradera. Jag brukar förlora mina bud :-( E dålig på att följa upp dom. Kram på dig!

Inger Marie sa...

Hihi ja det er gøy på auksjon :)
Jeg har også kjøpt et par stempler på Tradera, blir virkelig engasjert.
Tror nok også det er bedre og kjøpe det vi skal ha, enn å stresse med å legge in bud hele tiden.
Men fy søren såå spennende det er :)

Ha en fin kveld!!

klem fra Inger Marie

Anonym sa...

*hihi* det är nog lätt att man fastnar!! ;)
själv fattar jag inget med Tradera, har varit inne ett par gånger..men får det inte till å funka..(å tur är väl det!) ;)

Må gott vännen!!
kram Petra

Camilla sa...

Nämen...nu har jag varit här nästan varje dag i en månad och samma inlägg är kvar överst! Nu vill jag se lite kort! ;-) Kramis