29 okt. 2007

29 oktober 2007


Hej alla glada!

Där fick man för att man var nöjd med livet. Från och med nu skall jag vara lite resrverad över nöjdheten....

I förra helgen fick min man kraftig huvudvärk som vi trodde berodde på alkoholen i fredags men ack. In till sjukhuset åkte vi på söndagen och han fick ligga kvar till onsdagen då dom konstaterade att han fått hjärnhinneinflammation!!
Idag är han på bättrings vägar. Det var en ofarlig inflammation som skall gå över av sig självt, ingen antibiotika utan bara smärtstillande...

Äntligen har jag fått ner bilderna från min mobiltelefon. Pga renoveringen av datarummet och stort minne på telefonen så har det dröjt ett tag innan jag har kunnat lägga in några kort.

Det här kortet gjorde jag till våra gulliga kompisar Niklas och Sara då dem hade kräftskiva...
Stämplarna är från Magnolia.

Många kramar och sköt om er i mystiderna.

Rossanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad skönt att han är bättre. Hälsa honom fån mig. Kram till er båda

Camilla sa...

Vad skönt att höra att han är på bättringsvägen!
Superfint kort! Du är så duktig! Ska bli kul att träffas på onsdag...! Kram Millan