16 dec. 2007

16 december 2007


Sista dagen för julkort!
Jag tänkte att jag bara skulle sitta här en liten stund innan jag gör julkort. I år tänkte jag skicka endast 16 (!) och jag har gjort 10 så det kommer att bli copy paste dem sista 6.
Vi skall hämta gran idag!
Vi skall till skogen och hugga vår egen gran i vår egen skog. Lyx, va? Jag tycker det! Älskar att gå i skogen. Det blir inte det så ofta nu för tiden. Man borde bli bättre på att prioritera. Men nu skall vi ut iallafall.....:)
Dansuppvisning på Kvarnkullen!
Våran dotter skall ha dansuppvisning på Kvarnkullen för Leona på www.danceandshowfactory.se som är jättebra! Skall bli så roligt att se vad dom kommer att bjuda på för dansuppvisning! Åh, dem e såå duktiga dessa små prinssesor.
Sen blir det vila och fortsätta med julkort....Söndags-ångest börjar vid 20-tiden....julkort...förbereda för imorgon....God natt!
Love, Peace and Understanding! Rossanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig och din familj en trevlig advent.
Kram Eva-Lena

Camilla sa...

Här är en till som varit och höggt gran idag...dock inte i vår egen skog ;-) Hoppas du hann och göra alla kort du skulle göra...kram!

Anonym sa...

Åh va myssigt med gran huggning och dansuppvisning..... Har nog postat alla julkort.... de jag kom i håg i alla fall kommer väl på några fler i kväll men har kort kvar... kunde inte sluta hade så sköj....Nu är det bara julklappar som ska pysslas... hii hii Stickar tilll hela släkten och ska göra julgotte påsat.... *överambiös*
Kram darling syns nästa år!!!
Får inte till det denna vecka med A & T ....

Karma sa...

Mysigt, det är ju så kul att se när dom uppträder dom små liven. Snacka om att man e stolt över dom! Mysigt med granhuggning, jag är ju rädd för älgar o går ju inte i skogen frivilligt, så för min del får det bli att handla en utanför maxi! kram