3 nov. 2008

3 november 2008

Några kort....






kram Rossanna

6 kommentarer:

janingalein sa...

snyggt! :D

Fru Dale sa...

Kära Rosanna,
Tack för dina kommentarer på min blogg. Nu när jag ser dina skapelser här så får jag total pysselångest. Min son har nämligen bett mig tillverka ytterligare en mjukisfunkey. Herre Gud, jag är verkligen den minst pyssliga människa som jag känner.Men du har ju verkligen talang!!

Anonym sa...

Fina kort du har gjort.
Ha det så gott
Kram

Anonym sa...

Vad kul att få se dina kort igen.
Tokljuvligt söta.

kram o trevlig helg

Anonym sa...

Jättesöta kort.
Ja, nu är det snart dax att börja med julkórten så man hinner med alla.

Bamskram

Muffin sa...

Det översta i rött tycker jag är superläckert!
Tack för sist hos Petra, det var jättekul att träffa dig!
*kram*