9 mars 2009

9 mars 2009

Inkidos papper
Hej, igen!

Är nu tillbaka. Har varit inne och kollar er, mina bloggisar;D

Underbart, ni är så kreativa! Tack för inspirationen...


Här är ett kort jag gjorde till min svägerskas mamma. Efter vårpysselträff hos Petraso, vilken var rolig. Inte för att jag fick gjort något kort där utan för all gott sällskap och Melodifestivalen ..... Tack, Petra!!!!


"Män som hatar kvinnor" är en av dem bästa svenska filmerna jag har sett..... som reklamen säger: har du inte sett den så gå och se den.


Idag har jag känt mig lite trött i kroppen och sliten. Tänkte att jag bara skulle ligga och vila....men nu sitter jag här. Inte för att det är så ansträngande utan mer att kroppen och själen behöver ibland sluta för en stund.


Så natti natti och sköt om er.

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah! Rossan are back in the game.....