14 juni 2007

14 juni 2007





Hejs svejs!

Idag har jag fått gjort ett kort till! Det är tre kort gjorda fast 2 av dom är gjorda i dagarna. Kortet med dödskallen gjorde jag till Alice som fyllde 5 år den 4 juni. Dödskallen är köpt på Inky wings för flera år sedan. Bandet fick jag av Petraso, tack! Kortet med feén är till Alice kompis Thilde som fyllt 5 år. Stämplarna är från easer och pappret är så gammalt att jag inte minns var det är ifrån, vet att jag köpt det på mässan i Partille för något år sedan. Blommorna är stansade. Det kortet med draken är till Kevin som imorgon slutar 2:an. Stor kille! Stämplarna är från easer och pappret är basicgrey "blush".
Är nu mycket trött i ögat.... Dax att gå och lägga sig.....godnatt! Kram kram

3 kommentarer:

Anne sa...

Hej svej.
Superfina kort.
Draken blev ju jättefin.
Kan tänka mig att Alice blev jätteglad för sitt döskallekort, hon har ju längtat.
Kram Anne

Petraso sa...

fina kort ... döskallen har fått lite skallebang... blir rätt tufft...

Petraso sa...

Du är utmanad i min blogg med lite frågor