9 juli 2007

9 juli 2007

Hej!

Som vanligt är det långt mellan gångerna.
I lördags var vi, Pysselpinglorna, hos Magnolia i Borås och shoppade loss på deras 10-års jubileum. Vad skall man säga, dom har underbara stämplar och det var roligt att träffa Linda Muhr (Muhren) och Petra Nilsson (Paradise) samt alla andra. Tack Paradise för ett super bra intro av akvereller för nu har jag inhandlar och provat. Det är jätte roligt och skall snart få ihop ett kort också och lägga upp. Tack Lisa Mattias för hjälpen, du var också så go´. Och mina underbara Pysselpinglor ni var underbara! Lyx att få träffas en heldag med god mat och gott Sällskap och pyssel naturligtvis. Tack!! Mitt nästa inköp blir en cuttle bug. Är det någon som har något bra tips om cuttle bug?

Många kramar Rossanna

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja vi hade så kul i lördags, hoppas vi får anledning att hitta på någon liknande snart igen!
Jag har också bestämt mig för att köpa en cuttlebug och det blir nog ganska snart! Ser fram emot det!

Kramis