12 aug. 2007

12 augusti 2007


Hej, igen!

Nu har jag lyckas att lägga över foton från mobilen..

Här ett kort jag gjorde i fredags, jag blev ju så pysselsugen när jag fick hem CB:n:))). Här är CB alfabetet harmony, papper från COCO-BOUQUET och stämpel från Magnolia som jag färglagt med akvareller.


Dags att gå och lägga sig efter en underbar helg...
Mamma var här idag, hon är underbar! Hon hjälper till med allt här hemma, tusen tack! I helgen har jag röjt (försöker att få en pysseloas), har kollat på cykel till vår son, städat, plockat björnbär, klippt gräset, sprungit, spacklat, tvättat, lekt med barnen, satt upp lite tavlor och naturligtvis lagat mat. Och så har man lyckas med att umgås med familjen, faster Anna, Alice gudfar Edy och mamma. Jag tror att jag fick med allt(!?) Visst är livet underbart!- fast det är jobb-måndag i morgon, fy!

Natti natt

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket ljuvligt skapat kort! Ursött!
Kramis

Camilla sa...

Oj, vilken dag du hade igår! Den var verkligen fullspäckad!

Vilket fint kort! Alfabetet var ju jättefint...användbart och i lagom storlek. Lånas gärna någon gång...;-)

Kram

Anne sa...

Hej vännen.

Ursnyggt kort. Tycker väldigt mycket om alfabetet.
Massor med kramar.

Anonym sa...

ojoj!! vilket superläckert kort med otroligt fina färger!!! *beundrar* =D
Tack vännen för dina gulliga kommentarer du alltid ger mej!! jag blir så rörd *kramar om* =)

Karma sa...

Underbart kort du gjort! kul för dig med CB:n. Låter som en toppenhelg.....håller med dig...livet e underbart! Du är så positiv o glad, det smittar! tack

Anonym sa...

Fint kort. Låter som om du haft en toppen helg.
Kram Eva

Inger Marie sa...

Åå så nydelig Magnoliakort du har laget, nydelige farger og papir du har brukt. likte utrolig godt det alfabetet du har brukt.

Ha en fin kveld!

Go klem fra Inger Marie

Petraso sa...

underbart kort.... vilken färgläggning

Anonym sa...

Vilket underbart kort! Färgläggningen är ju toppen!

Och TACK för all uppmuntrande kommentarer!

Stor KRAM från Lisa

Anonym sa...

Jättesöta kort!

Vill bara säga tack för din fina kommentar under minnet av min far på min blogg!

Tänk att det finns människor man inte ens känner som vill stötta och trösta!

Tack!
Kram Vikkan
vikkan76.blogg.se

Elisabeth sa...

ååå så masse fint du lager.. titter inn igjen om en stund..
klemz

Anonym sa...

Oj vad här var mycket fint! Blir så inspirerad. Gillade det mönstrade pappret på det senaste kortet. Och du har verkligen färglaggt stämpeln snyggt! Fick massor med inspiration!