13 aug. 2008

13 augusti 2008


Hej,

Idag har jag varit på jobbet. Efter jobbet mötte jag upp med min familj på Ikea. Oh, vad skönt det är att gå där på vecko-dagarna. Det var knapp några folk ....

Vi fick tittat på lite grejer tillsammans medan barnen var på Småland, bra uppfinning:)


Imorgon skall vi ha avskedsfest för officiellt en arbetskamrat och två inofficiellt. Det vill säga att vi kommer att överraska Kathrin som också skall sluta med att vi har samlat in pengar och köpt presentkort på Gildas och så skall vi bjuda henne på maten imorgon. Det skall bli så roligt att se hennes min. Den andra arbetskamraten vi skall ta avsked från heter Ali och jag har gjort ett kort till honom. Kathrins kort får ni se imorgon....


Är det någon som vet var man kan få tag på: Låt mig förklara, vi har hårdplast ben till vårat kök och jag har för mig att det finns sådana saker man sätter över dem så det ser ut som metall ben. Vet någon var man kan få tag eller hur man gör sådana?

KrAm

RoSSanNA


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket gulligt kort arbetskamraten ska få.
Hoppas ni får det riktigt roligt.

Tack Rossanna för dina alltid goa kommentarer.
Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Vilket härligt kort du gjort!!! superläckert!! =D
Många goa å varma kramar till dej som tack för dina goa ord hos mej!! *glad*
kramisar Petra

Anne sa...

Hej vännen.
Tycker kortet blev jättefint.
Hoppas att han blev glad för det.

Kram
Anne