9 aug. 2008

9 augusti 2008

Enekullsvägen i Ytterby
Hej!


Det är lördag kväll och vi har spelat Wii, Olympic Games både idag och igår. Det är så roligt. Igår hade vi kräftskiva och Wii-turnering med Johans familj. Det var jätteskoj. Goda kräftor och några dåliga förlorare, ha, ha.


Idag var det bara Johan, Kevin, min mamma och jag som spelade. Alice är hos en kompis och sover över. Kevin tycker att det är ganska skönt utan sin syster men saknar allt henne emellanåt...


Jag har inte gjort så jättemycket idag faktiskt. Vilket är rätt ovanligt; plockade undan efter igår. Flyttade stolar och bord, m,m. Var ute och sprang en kortis.


Och fått gjort iordning två trappsteg till. Värme pistolen som jag har för att embossa på korten har jag nu använt för att smälta det gamla limmet och ta bort mattan från 50-talet.
Vill ha fram trätrappan. Eftersom det är ett hästjobb så räknar jag med 2 trappor i veckan . Får ju vara ett greppbart mål:) Luktar ju så illa också....


Hejsvejs i sommarregnet. Kram Rossanna

1 kommentar:

Anne sa...

Hej vännen.

Vilket fint kort du har gjort.
Tycker mycket om färgerna och fjärilen är underbar.

Ha det bäst.

Kram Anne