1 mars 2007

1 mars 2007


Papper från sassafralass köpt på Format och stämplarna är lånade där ifrån.
Tack Petra som jobbar där.
Min mans syster Anna ringde och frågade om jag kunde göra ett kort till deras mamma som fyller år till helgen...... och visst kan jag det men hittade det här kortet som jag hade gjort för några veckor sen och tycker skulle passa födelsedagsbarnet.
Det är ett enkelt kort och visst går det att lägga på mer grejer men samtidigt så tycker jag att det räcker med det enkla också, eller?
kRAM >¨<

7 kommentarer:

Karma sa...

Jättefint Rossanna! snyggt o elegant kort, tycker ínte du skall lägga på nåt mer. Kram (längtar oxå efter att träffas o pyssla!)

Camilla sa...

Det är jättefint som det är, det behövs inget mer! Jättefina färger!

Kram

Pernilla sa...

Kortet är så fint som det är, behövs inget mer.

Kram

Petraso sa...

Snyggt!

Hjördis sa...

Kanon snyggt som det är!!

Kram Malin

Camilla sa...

Hej tjejen!
Du har blivit utmanad! Kika i min blogg!

Kram

Hjördis sa...

Jag härmar inte Camilla alls...jag tänkte faktiskt utmana dig först...bara det att hon är snabbare på tangenterna än vad jag är *asg*
Så nu får du känna dig dubbelt utmanad :)

Kram Malin