5 mars 2007

Camilla och Hjördis har utmanat mig att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv =)REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör enlista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.Okej, här kommer min lista;
1. Jag har väldigt svårt att formulera mig när jag skall skriva sådan här och tycker inte riktigt om det att skicka vidare kedje brev. Men vad gör man inte för sina vänner:)
2. En gång sa min bror till min son någonting om mitt humör vid matbordet, strax innan vi skulle äta. Då svarade min son helt ärligt ; Hon är alltid sån här! Vi skrattade och ja, jag blir väldigt grinig om jag inte får mat.
3. Jag har ett sådat hemskt beslut ångest. Över saker som inte spelar så stor roll eller betyder så mycket. Ex, gult eller blått- spelar ingen roll och skulle jag vara tvungen att bestämma mig för en då kan jag inte bara välja utan får beslut ångest. Tokigt men sant!
4. Jag gillar BARA hallonbåtar, marschmallows och mörk choklad! Så jag kan inte välja smågodis. "Välj dem du inte tycker om" sa min man när jag skulle köpa smågodis. Och då blir det lyckat!!
5. Jag är väldig vimsig och glömmer omedvetet viktiga saker. Måste skriva lista men jag glömmer det med.
6. Jag är ibland dumsnål och tror att jag tjänar på det.

Nu ska jag utmana sex stycken andra bloggare och jag har valt:
Har inte bestämt än

3 kommentarer:

Camilla sa...

Det där med beslutsångest känner jag igen...ibland köper jag två olika bara för att jag inte kan välja...:-)

Petraso sa...

kul med fler med ångest

Karma sa...

kul läsning detta tycker jag! E du vimsig? jag uppfattar dig som jätteordningsam med full koll. Där ser man ;-) Kram