8 mars 2007

8 mars 2007


Stämplar; Magnolia utom fjärilen som jag inte kan komma ihåg. Färglagt med vanliga färgpannor.
Text: min egen
Blommor, papper, knappar och band har Camilla samlat ihop (utmaning!).

Ja nu var det ett tag sedan man skrev.
Det var mässa förra helgen i Arken, Göteborg. Stämpel och kort-mässa. Och som alla andra så handlade jag också en hel del. Stämplar ( bl a, Magnolia och pysselpassion), band, blommor, brads, papper, embossingpulver och stämpelrengöring. Ja det blev en hel del samt hål i plånboken men jag är nöjd.

Jag var på pysselträff hos Hjördis igår. Vad jag hade längtat!! Och att Hjördis kunde baka hade hon ju förvarnat oss på sin blogg i veckan. Får ni chansen att få smaka på hennes chokladkaka så lovar jag er att ni kommer vara i paradiset för en stund. Den var ljuvlig! Tack, Hjördis!

Och så hade vi en utmaning där som innebar att alla fick göra ett litet kitt av papper och detaljer att göra ett kort av, se pysselplingornas blogg, och sedan fick man någon annans kitt att göra ett av. Det var faktiskt väldigt roligt och inspirerande...och det blev ganska Ok, eller vad tycker ni?

Kram och tack för att du titta in.

2 kommentarer:

Petraso sa...

tycker det blev kanon fint, jag gillar det att man får sig en utmaning av att göra något annat.... Ps det papper du plockade ut till hjördis var så fint!

Karma sa...

Blev mer än Okej Rossanna! dina kort är jättefina. Ser fram emot nästa gång så jag oxå får vara med på utmaningen.Verkade kul!

Kram